We gebruiken cookies om inhoud en advertenties te personaliseren en ons verkeer te analyseren. Privacybeleid Cookiebeleid

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI quattro Pro Line


13.900 € delen
Bouwjaar  1/2009 Jaar, Sedan 1 Vorige Eigenaars
Kilometerstand  226.031 km, Tweedehands Benzine
Vermogen  155 kw / 211 pk Automatisch

ABS Airco Airco automatisch Airbagbestuurder Airbag-passagier Alarmsysteem Bluetooth CD-speler
Auto Kijzers logo

Auto Kijzers

Handelaar, alle auto's
Sleutelbloemstraat 29, Apeldoorn NL

Algemeen Algemeen


MerkAudi
ModelA4
CategorieTweedehands
Bouwjaar1.2009
Kilometerstand226,031
Vorige Eigenaars1
Btw Aftrekbaar
Herkomst

Carrosserie Carrosserie


CarrosserieSedan
Aandrijving
CarrosseriekleurAndere
Metallic
Interieur
Bekleding
Zetels
Deuren

Motor & Versnellingsbak Motor & Versnellingsbak


BrandstofBenzine
Vermogen155kw / 211pk
Motorinhoud
EmissieEuro 6
VersnellingsbakAutomatisch
Versnellingen
Onderhoudshistorie
Garantie

Opties Opties


ABSABS
AircoAirco
Airco automatischAirco automatisch
AirbagbestuurderAirbagbestuurder
Airbag-passagierAirbag-passagier
AlarmsysteemAlarmsysteem
BluetoothBluetooth
CD-spelerCD-speler
Centrale vergrendelingCentrale vergrendeling
Cruise controlCruise control
Digital cockpitDigital cockpit
El. zijspiegelsEl. zijspiegels
Elektrische ramenElektrische ramen
ESPESP
StartonderbrekerStartonderbreker
BoordcomputerBoordcomputer

Andere Audi A4 Auto's

Auto Kijzers
Sleutelbloemstraat 29
7322 AJ Apeldoorn NL
Telefoon: +31(055)3574370
www.autokijzers.nl
Contact verkoper Contact verkoper

Audi A4 - Recensies

Recensies
- 4.5 / 4 Recensies
Recensie toevoegen
- Beoordeel - 0

Een auto gekocht van 1 eigenaar die een auto in PL heeft gekocht. Kilometerstand bij het kopen van 118k km, momenteel 150 km. In deze motorversie raad ik niet aan. Ik begon de heuvel op A4 achter Krakow richting Katowice net achter de doelpunten van 137 km/u en eindigde op 137 ondanks het gaspedaal dat op weerstand werd gedrukt. Gelukkig werd de auto onmiddellijk gekocht met de bedoeling van aanpassing, de 2.0 TDI -motorversie de goedkoopste en veel eenvoudig en goedkoop aan te passen met een goedkope seriële turbine uit de 177 pk -versie en chip (helaas komt de modificatie naar de koppeling versterkt of versterkt of versterkt of Sachs -prestaties omdat de seriële glijbanen na de procedure). De rest met de onderstaande motor. Nul falen. Over het algemeen beveel ik de S4 B8 (3.0 TFSI rechte en goedkoop aangepast op 440-460 pk :) Ongelooflijk gewijzigbare auto. U kunt alles toevoegen, van elektronica tot Quattro tegen prijzen die veel lager zijn dan bijvoorbeeld BMW. Ondanks de aanzienlijke upgrade van macht, geen problemen.
---
Auto kupione od 1 właściciela, który kupił auto w Pl. Przebieg przy zakupie 118k km, obecnie 150k km. W tej wersji silnikowej nie polecam. Górkę na A4 za Krakowem w stronę Katowic zaraz za bramkami zacząłem od 137 km/h i skończyłem na 137 mimo wciśniętego pedału gazu do oporu. Na szczęście auto kupione od razu z zamiarem modyfikacji, wersja silnikowa 2.0 TDI najtańsza a znacznie prosto i tanio modyfikowalna niedrogą seryjną turbiną z wersji 177 KM i chipem (niestety do modyfikacji dochodzi sprzęgło albo wzmacniane albo z sachs performance ponieważ seryjne ślizga się po zabiegu). Reszta o silniku opisana poniżej. Zero awarii. Generalnie jeżeli chodzi o wersję silnikową to polecam S4 B8 (3.0 Tfsi prosto i tanio modyfikowalne na 440-460 KM :) Niesamowicie modyfikowalne auto. Można dołożyć wszystko od elektroniki po quattro w cenach o wiele niższych niż np. BMW. Mimo znacznego upgrade'u mocy zero problemów.
De taak was om een ​​nieuwe sedan/liftback op middelgrootte te kopen tot 2 miljoen roebel. Ik koos voor Camry, Kia Optima, Audi A4, Octavia. Ik koos voor A4. Het gevoel van kwaliteit erin is groter. Materialen zijn beter en tactiel en visueel. En hij rijdt op de een of andere manier meer verzameld. De 3e BMW -serie vindt het nog steeds leuk, maar met de verandering van generatie was de prijs erg over voor de 2. De keuze is nog steeds tevreden, vooral de uitgaven voor de snelweg. We zullen observeren hoe hij onszelf in de winter zal laten zien.
---
Задача была купить новый среднеразмерный седан/лифтбек до 2 млн рублей. Выбирал из Камри, Киа Оптима, Ауди А4, Октавия. Выбрал А4. Ощущение качества в ней больше. Материалы лучше и тактильно и визуально. И едет как-то собраннее. 3 серия БМВ ещё нравится, но со сменой поколения цена сильно ушла за 2. Выбором пока доволен, особенно расходом по трассе. Будем наблюдать как зимой себя покажет.
Het komt erop neer dat de A4 nu veel te klein is voor mijn behoeften. Nam een ​​A6 voor een ritje. Creature Comfort en tonnen versnelling, zelfs met de 45 -motor. Deze kofferbak voor deze maat auto is ook klein en is precies de grootte van mijn 2000 A4 !!, 13,7 kubieke voet. Besloten om voorlopig bij aankoop af te houden.
---
Bottom line, the A4 is now way too small for my needs. Took an A6 for a ride. Creature comfort and tons of acceleration even with the 45 engine. This trunk for this size car is also small and happens to be exactly the size of my 2000 A4!!, 13.7 cubic feet. Decided to hold off on purchase for now.
Ik kocht 2021 Audi A4 Quattro's lijn voor dagelijkse woon -werkverkeer. Het is vrij luxueus, rit is soepel, het is sportief en elke rit in deze auto voelt speciaal aan. Het is een geweldige waarde en biedt de volledige Audi -ervaring in een efficiënt formaat sportsedan. Voor alle snelheidslimieten is dit voldoende kracht en prestaties voor dagelijks rijden. Ik hou van de auto!
---
I purchased 2021 Audi A4 Quattro S Line for daily commutes. It’s quite luxurious, ride is smooth, it’s sporty, and every drive in this car feels special. It’s a great value and offers the full Audi experience in an efficiently sized sports sedan. For all the speed limits, this is enough power and performance for daily driving. Love the car!