We gebruiken cookies om inhoud en advertenties te personaliseren en ons verkeer te analyseren. Privacybeleid Cookiebeleid

Land Rover Range Rover Evoque 2.0 P200 AWD R- Dynamic HSE


69.900 € delen
Bouwjaar  1/2020 Jaar, Sedan 1 Vorige Eigenaars
Kilometerstand  23.111 km, Tweedehands Benzine
Vermogen  147 kw / 200 pk Automatisch

ABS Airco Airco automatisch Airbagbestuurder Airbag-passagier Alarmsysteem Bluetooth CD-speler
Auto Kijzers logo

Auto Kijzers

Handelaar, alle auto's
Sleutelbloemstraat 29, Apeldoorn NL

Algemeen Algemeen


MerkLand Rover
ModelRange Rover
CategorieTweedehands
Bouwjaar1.2020
Kilometerstand23,111
Vorige Eigenaars1
Btw Aftrekbaar
Herkomst

Carrosserie Carrosserie


CarrosserieSedan
Aandrijving
CarrosseriekleurAndere
Metallic
Interieur
Bekleding
Zetels
Deuren

Motor & Versnellingsbak Motor & Versnellingsbak


BrandstofBenzine
Vermogen147kw / 200pk
Motorinhoud
EmissieEuro 6
VersnellingsbakAutomatisch
Versnellingen
Onderhoudshistorie
Garantie

Opties Opties


ABSABS
AircoAirco
Airco automatischAirco automatisch
AirbagbestuurderAirbagbestuurder
Airbag-passagierAirbag-passagier
AlarmsysteemAlarmsysteem
BluetoothBluetooth
CD-spelerCD-speler
Centrale vergrendelingCentrale vergrendeling
Cruise controlCruise control
Digital cockpitDigital cockpit
El. zijspiegelsEl. zijspiegels
Elektrische ramenElektrische ramen
ESPESP
StartonderbrekerStartonderbreker
BoordcomputerBoordcomputer
Auto Kijzers
Sleutelbloemstraat 29
7322 AJ Apeldoorn NL
Telefoon: +31(055)3574370
www.autokijzers.nl
Contact verkoper Contact verkoper

Land Rover Range Rover - Recensies

Recensies
- 4.5 / 2 Recensies
Recensie toevoegen
- Beoordeel - 0

De Land Rover Range Rover SUV is de moeite waard om te kopen om alleen de kwaliteit van een business class -auto voor uzelf te ervaren. Dit is een echt krachtige machine die niet bang is voor off-road. In de stad voelt de auto trouwens ook geweldig, ondanks de schijnbare externe omvang. De buitenkant zelf is erg rijk, hoewel het in principe zo zou moeten zijn voor een dergelijke prijs. Krachtige dieselmotor bij 2890 cc, de drive is vol permanent. De automatische transmissie werkt feilloos. Het bagagecompartiment van 875 liter is geschikt voor het dragen van een groot aantal noodzakelijke dingen. Ik was tevreden met de hoge grondklaring - 33 cm, ik denk dat dit de beste optie is voor een SUV. De auto heeft een enigszins zwak chassis, de elektronica laat ons ook in de steek - in een paar jaar wendde ik me drie keer tot een auto -elektricien. Ik denk niet eens dat het nodig is om te schrijven over de ergonomie van de cabine, alles is daar zo goed uitgerust, van de stoelen tot de klimaatregeling. Op zo'n auto rijden is niet alleen zacht, maar ook zo comfortabel mogelijk. Zeker aanbevelen om te kopen.
---
The Land Rover Range Rover SUV is worth buying just to experience the quality of a business class car for yourself. This is a really powerful machine that is not afraid of off-road. In the city, by the way, the car also feels great, despite the apparent external bulkiness. The exterior itself is very rich, although in principle it should be so for such a price. Powerful diesel engine at 2890 cc, the drive is full permanent. The automatic transmission works flawlessly. The luggage compartment of 875 liters is suitable for carrying a large number of necessary things. I was pleased with the high ground clearance - 33 cm, I think this is the best option for an SUV. The car has a slightly weak chassis, the electronics also let us down - in a couple of years I turned to an auto electrician three times. I don’t even think it’s necessary to write about the ergonomics of the cabin, everything is so well equipped there, from the seats to the climate control. Riding on such a car is not only soft, but also as comfortable as possible. Definitely recommend to purchase.
Comfort - Zoals in het begin gemeld, het comfort met grote C. Voor een wagen van 17 jaar oud is dit echt super. Elke rit leg je in alle kalmte en rust af . Trekkracht - De TD6 is zeker niet de sterkste motor maar komt (eenmaal op temp. en goed aangejaagd) toch vrij vlot van zijn plaats. De echte sterkte ligt echter als je er iets aan hangt. Nooit het gevoel dat je wat paarden tekortkomt. Ook blijft alles lekker stabiel. Uitzicht - Ze ziet er echt nog geen 17 uit, mensen geloven het soms niet. Het ontwerp blijft in mijn ogen ook bijdetijds. Verbruik - gemiddeld 10.5l/100km (moet ik nog aanvullen in de monitor). 2400 kg in gang houden met vaak nog extra gewicht eraan dat kost natuurlijk wat brandstof. Maar ik had meer verwacht.